2010. július 13., kedd

Egy úr, aki a szólásszabadság híve

POSTALÁDÁMBÓL:

mrlucro@yahoo.com tisztelt meg becses soraival:

"Ismét ledöbbentem.. én alapvetően a szólásszabadság abszolút híve vagyok, de mikor ilyesmit olvasok gyakran elgondolkozom vajon biztos jó dolog-e az ilyen fokú szabadság? Hagyni, hogy olyan iszonyú ostoba, tanulatlan emberek mint maga össze-vissza beszéljenek kedvükre, csupán azért mert eddigi életük során butaságuk miatt kitaszította őket a társadalom és így akarnak \"visszavágni\" egyszerűen szánalmas.

És annyi baromságot mint amit maga 10 sorban leírt összesen nem olvastam még.. magénak egy zárt osztályon lenne a helye, ahol halkan dünnyögve magyarázhatna a társainak akik nyilván egyszer-egyszer összevernék egyszerűen mert nem értik amit mond, csak azt érzik hogy negatív.
kérem, nagyon kérem, ölje meg magát!"

(Úgy döntöttem, ezentúl az érdekesebb olvasói leveleket közreadom. Eredeti feladó megjelöléssel, és egyetlen betű megváltoztatása nélkül. Egynémely illető irománya tanulságos, és roppant szórakoztató.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése