2017. július 17., hétfő

Értetlenkedés


Én igazság szerint nem értem az LMBTQstb mozgalmat, meg ezt a pride dolgot.(remélem jól ejtem ki a  szót, bár nincs semmi értelme.)
Azt mondja a tévében egy homokos úr, hogy ők a jogegyenlőségért harcolnak.
Érthetetlen számomra ez a jogi egyenlőség mánia. De hát egyenlő, nem? A buzi éppúgy felszállhat a buszra, sorban állhat a postán, örökölhet ingatlant, szerezhet jogosítványt, és ha betör valahová, pont annyi évet kap, mint egy normális ember. Egyszerűen nem értem, hogy mit akarnak...

(Az  alábbi poszt a szerző facebook oldalán volt olvasható, de eltávolították, mert "az alábbi bejegyzés nem felel meg a facebook közösségi alapelveinek".)

5 megjegyzés:

  1. Még jó, hogy nem szűnt még meg ez a blog! Kicsit gyakrabban kellene ide írni. Facebook nélkül élők örülnének neki. Pl.: én. Remélem, nem vagyok egyedül!

    VálaszTörlés
  2. Nekem sincs Facebookom. Az az ellenség maga.

    VálaszTörlés
  3. Pl. nincs joguk gyermeket örökbe fogadni (ne is legyen). Nincs joguk egymással házasodni.
    Én ismerek egy hölgyet, aki 3 gyerek után tudta meg, hogy a férje homoszexuális. Hát, nem lennék a helyében. Remélem, vele is együtt lehet érezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hatéves gyereknek sincs joga gyermeket örökbe fogadni, és a látássérültnek sincs jogosítványa. Nem alkalmatlansági kizáró okoról volt szó, hanem jogokról.

      Törlés